Σε καλό δρόμο βρίσκετε εδώ και μέρες η συζήτηση με ιδιώτη για την ενοικίαση χωραφιού από την Αερολέσχη Νάξου έτσι ώστε να πάρει τέλος το πρόβλημα της στέγασης και του πεδίου αερομοντελισμού. Στα χέρια της η αερολέσχη μας έχει τις προδιαγραφές για τα πεδία όπως διαστάσεις διαδρόμων, πάρκινγκ, καθαριότιτα, κανονισμοί και διάφορες παροχές.
Στον ίδιο χώρο θα ανεγερθούν κτίρια από τον ιδιοκτήτη και σε ένα από αυτά θα στεγαστούν και τα γραφεία μας.
Σκοπός της λέσχης μας στο άμεσο μέλλον όσον αφορά την στέγαση και πέραν των γραφείων είναι η δημιουργία εκπαιδευτικής αίθουσας και το στήσιμο ενός υπέρρεαλιστικού εξομοιωτή πτήσεων.
Θα σας κρατάμε ενήμερους...
e-mail:naxosaeroclub@gmail.com τηλέφωνα: 6974394593, 2285029269
Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010
Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010
Παράταση παράδοσης των διαδρόμων στα Μέγαρα.
Νέο NOTAM από τα Μέγαρα:
M0530/10 - RWY 08/26 CLOSED FOR ALL CIVIL AVIATION A/C OPERATIONS DUE TO WIP,
LAST 825M OF RWY 08 ARE CLOSED AND THE FIRST PART (LENGTH) 380M
OF RWY 08 AVAILABLE ONLY FOR MILITARY HELICOPTER OPERATIONS FOLLOWING
ATC INSTRUCTIONS. 21 DEC 03:00 2010 UNTIL 30 DEC 21:00 2010. CREATED: 20 DEC
09:46 2010
Υπομονή, η καλή δουλειά αργεί να γίνει...
M0530/10 - RWY 08/26 CLOSED FOR ALL CIVIL AVIATION A/C OPERATIONS DUE TO WIP,
LAST 825M OF RWY 08 ARE CLOSED AND THE FIRST PART (LENGTH) 380M
OF RWY 08 AVAILABLE ONLY FOR MILITARY HELICOPTER OPERATIONS FOLLOWING
ATC INSTRUCTIONS. 21 DEC 03:00 2010 UNTIL 30 DEC 21:00 2010. CREATED: 20 DEC
09:46 2010
Υπομονή, η καλή δουλειά αργεί να γίνει...
Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010
Αφιέρωμα: REMOS GX το απόλυτο υπερελαφρό.
Σας παρουσιάζουμε το κορυφαίας ποιότητας υπερελαφρό αεροσκάφος REMOS GX Αμερικανικής κατασκευής.
Εκτός του Glass Panel το REMOS μπορεί να εξοπλιστεί με ηλεκτρικά flaps, αυτόματο πιλότο ο οποίος συνεργάζεται με GPS όπως επίσης μπορεί να πιστοποιηθεί και για νυκτερινές VFR πτήσεις.
Το REMOS με τον ROTAX ULS 100 ίππων και τα 82 λίτρα καυσίμου πετά για 6 περίπου ώρες και διανύει 480 ναυτικά μίλια.
Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα χαρείτε από 84.000 ευρώ χωρίς να περιλαμβάνονται οι φόροι.
Αν τώρα δεν θέλετε να το ψήνει ο ήλιος το καλοκαίρι σε κάποιο αεροδρόμιο ή δεν θέλετε να το το δέρνουν οι άνεμοι και η βροχή το χειμώνα, μπορείτε απλά να μεζέψετε τα φτερά και... να το πάρετε σπίτι σας!!
Εκτός του Glass Panel το REMOS μπορεί να εξοπλιστεί με ηλεκτρικά flaps, αυτόματο πιλότο ο οποίος συνεργάζεται με GPS όπως επίσης μπορεί να πιστοποιηθεί και για νυκτερινές VFR πτήσεις.
Το REMOS με τον ROTAX ULS 100 ίππων και τα 82 λίτρα καυσίμου πετά για 6 περίπου ώρες και διανύει 480 ναυτικά μίλια.
Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα χαρείτε από 84.000 ευρώ χωρίς να περιλαμβάνονται οι φόροι.
Αν τώρα δεν θέλετε να το ψήνει ο ήλιος το καλοκαίρι σε κάποιο αεροδρόμιο ή δεν θέλετε να το το δέρνουν οι άνεμοι και η βροχή το χειμώνα, μπορείτε απλά να μεζέψετε τα φτερά και... να το πάρετε σπίτι σας!!
Δείτε και το διαφημιστικό video του REMOS GX
Είπε κανείς πως απαγορεύετε να ονειρευόμαστε?
Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010
Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας 24ωρη γενική απεργία της ΑΔΕΔΥ
.."Αγαπητοί συνδικαλιστές,
- έχετε διανοηθεί / σας απασχολεί η οικονομική ζημιά που δημιουργεί η απεργία σας (με τον τρόπο που διεξάγεται) σε συμπολίτες σας?
- Η κυβέρνηση στην χώρα αυτή είναι μόνο για ορισμένες κατηγορίες πολιτών, ειδικά τους συνδικαλιστές και τους κομματικές στρατιές?
Θα ταξίδευα στις 15/12 για δουλειά στο εξωτερικό, πράγμα που δεν μπορώ να πραγματοποιήσω πλέον - έγκαιρα, με πολύ μεγάλη οικονομική συνέπεια για μένα.
Έλεος πια, ασπαστείτε τις αρχές τις δημοκρατίας για όλους!!, δεν είναι αποκλειστικό σας προνόμιο..."
Μήνυμα αναγνώστη στο blog tromaktiko
Μακάρι φίλε μου να φιλοτιμηθεί κάποιος αλλά... δεν σε βλέπω να πετάς...
Μην ξεχνάς οτι είσαι στην Ελλάδα...
- έχετε διανοηθεί / σας απασχολεί η οικονομική ζημιά που δημιουργεί η απεργία σας (με τον τρόπο που διεξάγεται) σε συμπολίτες σας?
- Η κυβέρνηση στην χώρα αυτή είναι μόνο για ορισμένες κατηγορίες πολιτών, ειδικά τους συνδικαλιστές και τους κομματικές στρατιές?
Θα ταξίδευα στις 15/12 για δουλειά στο εξωτερικό, πράγμα που δεν μπορώ να πραγματοποιήσω πλέον - έγκαιρα, με πολύ μεγάλη οικονομική συνέπεια για μένα.
Έλεος πια, ασπαστείτε τις αρχές τις δημοκρατίας για όλους!!, δεν είναι αποκλειστικό σας προνόμιο..."
Μήνυμα αναγνώστη στο blog tromaktiko
Μακάρι φίλε μου να φιλοτιμηθεί κάποιος αλλά... δεν σε βλέπω να πετάς...
Μην ξεχνάς οτι είσαι στην Ελλάδα...
Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010
Όποιος είναι μάγκας ας πετάξει σήμερα...
φωτο από την μαρίνα
LGNX 110750Z 35032G47KT
Αν τολμάτε σηκωθείτε!!!!
Ρυπές 47 κόνβων στο αεροδρόμιο Νάξου!
φωτο από το κατώφλι του 18 (flisvos)
Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010
Κλείστο το αεροδρόμιο Μεγάρων λόγο έργων.
NOTAM:
B1037/10 - LGMG:RWY 08/26 CLOSED FOR ALL CIVIL AVIATION A/C OPERATIONS DUE TO WIP.FIRST 380M OF RWY 08 ARE CLOSED AND THE REMAINING PART (LENGTH)
OF RWY 08 AVAILABLE ONLY FOR MILITARY HELICOPTER OPERATIONS
FOLLOWING ATC INSTRUCTIONS. 10 DEC 03:00 2010 UNTIL 20 DEC 21:00 2010. CREATED:
07 DEC 12:52 2010
"Ευχάριστα" τα νέα για αυτούς που σχεδίαζαν να κάνουν ένα μικρό χριστουγεννιάτικο ταξιδάκι με το ιδιωτικό τους αεροπλάνο.
Καλά τα έργα αλλα άσχημο το... timing!!
Μπόρα είναι, θα περάσει.
Θα ηρεμήσουν λίγο και οι ουρανοί εκεί στα Μέγαρα...
Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010
Δικαιωματικά το καλύτερο γραφείο στον κόσμο!
Και τι δεν θα έδινα να εργαζόμουν σε ένα τέτοιο γραφείο!!!
Πιέστε πάνω στην εικόνα για μεγένθυνση και απολαύστε την!!!
Airliners.net
Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010
Φιλέτα τα αεροδρόμια των νησιών
Πόρτες και παράθυρα ανοίγουν για την είσοδο ιδιωτών στα 38 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας μεταξυ των οποίων της Μήλου, Πάρου, Σύρου, Μυκόνου, Σαντορίνης. Το σχέδιο νόμου που βάζει τα αεροδρόμια σε τροχιά ιδιωτικοποίησης ξεκινά από μια εκ πρώτης άσχετη αφετηρία. Δημιουργούνται νέες εταιρείες που θα λειτουργούν πάνω-κάτω ως ΔΕΚΟ, με καθεμία από αυτές να διαχειρίζεται από ένα αεροδρόμιο.
Οι εταιρείες θα ανήκουν στο Δημόσιο, με το οποίο θα υπογράψουν συμβάσεις παραχώρησης προκειμένου να πάρουν υπό τον έλεγχό τους τα αεροδρόμια.
Παράλληλα, το νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα διενέργειας διαγωνισμών προκειμένου ιδιώτες από την Ελλάδα ή το εξωτερικό να αποκτήσουν μερίδιο κάποιων από τις εταιρείες διαχείρισης και κάπου εδώ αρχίζουν τα δύσκολα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία επιβατικής κίνησης των ελληνικών αεροδρομίων, υπάρχουν πρακτικά τρεις μεγάλες ομάδες. Η πρώτη περιλαμβάνει τα λεγόμενα «φιλέτα» (Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Ρόδος, Χανιά, Κέρκυρα, Κως και, οριακά, Ζάκυνθος) με κίνηση πάνω από 1 εκατ. επιβάτες ετησίως. Η δεύτερη περιλαμβάνει αεροδρόμια που εξυπηρετούν τουλάχιστον 100.000 επιβάτες κάθε χρόνο και μένουν 18 αεροδρόμια που αποτελούν και τους πιο «άγονους» από εμπορικής πλευράς προορισμούς στην Ελλάδα.
Είναι σαφές πως οι όποιοι ιδιώτες θα σπεύσουν για τα αεροδρόμια της 1ης ομάδας και για κάποια της 2ης (όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος), αφήνοντας τα υπόλοιπα στη μοίρα τους. Στο υπουργείο Υποδομών αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να δημιουργήσουν ομάδες αεροδρομίων, προκειμένου, όπως λένε, μαζί με ένα «φιλέτο» να υποχρεωθούν οι ιδιώτες να αποκτήσουν την υποχρέωση ανάπτυξης και μικρότερων εγκαταστάσεων. Καλή ιδέα που σκαλώνει στο ότι στα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια χρειάζεται πολλή δουλειά προκειμένου να προσελκύσουν πτήσεις τσάρτερ από το εξωτερικό. Σε πολλές περιπτώσεις μιλάμε για αεροδρόμια όπου μπορούν να προσγειωθούν μόνο μικρά επιβατηγά.
Παράλληλα ελλοχεύει ο κίνδυνος οι ιδιώτες να αυξήσουν τα τέλη χρήσης των αεροδρομίων. Πάντως στο υπουργείο καθησυχάζουν πως δεν θα οδηγηθούμε σε αποκλεισμό της περιφέρειας (και) από αέρος.
KycladesNews
Οι εταιρείες θα ανήκουν στο Δημόσιο, με το οποίο θα υπογράψουν συμβάσεις παραχώρησης προκειμένου να πάρουν υπό τον έλεγχό τους τα αεροδρόμια.
Παράλληλα, το νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα διενέργειας διαγωνισμών προκειμένου ιδιώτες από την Ελλάδα ή το εξωτερικό να αποκτήσουν μερίδιο κάποιων από τις εταιρείες διαχείρισης και κάπου εδώ αρχίζουν τα δύσκολα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία επιβατικής κίνησης των ελληνικών αεροδρομίων, υπάρχουν πρακτικά τρεις μεγάλες ομάδες. Η πρώτη περιλαμβάνει τα λεγόμενα «φιλέτα» (Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Ρόδος, Χανιά, Κέρκυρα, Κως και, οριακά, Ζάκυνθος) με κίνηση πάνω από 1 εκατ. επιβάτες ετησίως. Η δεύτερη περιλαμβάνει αεροδρόμια που εξυπηρετούν τουλάχιστον 100.000 επιβάτες κάθε χρόνο και μένουν 18 αεροδρόμια που αποτελούν και τους πιο «άγονους» από εμπορικής πλευράς προορισμούς στην Ελλάδα.
Είναι σαφές πως οι όποιοι ιδιώτες θα σπεύσουν για τα αεροδρόμια της 1ης ομάδας και για κάποια της 2ης (όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος), αφήνοντας τα υπόλοιπα στη μοίρα τους. Στο υπουργείο Υποδομών αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να δημιουργήσουν ομάδες αεροδρομίων, προκειμένου, όπως λένε, μαζί με ένα «φιλέτο» να υποχρεωθούν οι ιδιώτες να αποκτήσουν την υποχρέωση ανάπτυξης και μικρότερων εγκαταστάσεων. Καλή ιδέα που σκαλώνει στο ότι στα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια χρειάζεται πολλή δουλειά προκειμένου να προσελκύσουν πτήσεις τσάρτερ από το εξωτερικό. Σε πολλές περιπτώσεις μιλάμε για αεροδρόμια όπου μπορούν να προσγειωθούν μόνο μικρά επιβατηγά.
Παράλληλα ελλοχεύει ο κίνδυνος οι ιδιώτες να αυξήσουν τα τέλη χρήσης των αεροδρομίων. Πάντως στο υπουργείο καθησυχάζουν πως δεν θα οδηγηθούμε σε αποκλεισμό της περιφέρειας (και) από αέρος.
KycladesNews
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)